top of page
Search

הכירו את 5 התכונות וכישורים מובילים שמומלץ לאתר אצל מועמד לתפקיד לניהולי בארגון

Updated: Jul 19, 2021

חברות וארגונים נמדדות לא אחת לפי איכות הניהול והדרג הניהולי שלהן.

בחברות בהן העובדים מרוצים מהמנהלים, הסבירות גבוהה יותר כי החברה תזכה לאהדה כלפי חוץ, להמלצות ברשתות החברתיות ובעניין רב יותר ממרואיינים ומועמדים פוטנציאליים.

אז איך מוודאים שאנחנו מגייסים את האדם הנכון?



למה זה חשוב?

כאשר אנו מביטים לעבר העתיד ומתכננים לטווח הארוך, הצלחת הארגון תלויה בגיוס מיטב המנהלים, אנשים איכותיים בעלי היכולת והניסיון לבצע תפקידים מורכבים שיסייעו לארגון בהתנהלות היום יומית ובפיתוחו.


בסופו של יום, מנהל בכיר מעולה מגייס ומקדם עובדים מעולים, בעוד שמנהלים 'בינוניים', מגייסים ומקדמים עובדים כאלו, ומנהלים גרועים מתנהלים בצורה שלא מסייעת לארגון כמעט כלל.


מה ניתן לעשות?


על מנת להיערך לעבר הקמת מאגר מנהלים איכותיים, על החברה ליצור מערך גיוס מועמדים לתפקיד ניהולי ולתכנן מסלול להכשרתם בחברה.

כך שכבר בזמן הליך הגיוס, החברה תאתר את המועמדים בעלי הפוטנציאל להיות מנהלים מובילים, ולגייס אותם במסלול לקראת תפקיד ניהולי.

בסופו של דבר המטרה המרכזית של גיוס מועמדים לדרג ניהולי היא איתור של האנשים המתאימים ביותר לתפקיד, בצורה היעילה והמהירה ביותר.


אז איך נדע לאתר את אותם מועמדים ולזהות את התכונות הנדרשות מהם?

אלו חמשת התכונות המובילות שיש לאתר אצל המועמדים בתהליך למיון לתפקיד ניהולי

  1. תכנון קדימה

  • מועמד שיודע לתכנן ולהביט לעתיד, להסתכל על התמונה הגדולה ולייצר תהליכים שיסייעו לו, לצוות שלו ולארגון בטווח הרחוק.

יכולת הנעה ושכנוע

  • מועמד עם היכולת ליצור מוטיבציה בקרב עובדים אחרים, ולהגביר בהם את הרצוןן להצליח, לקדם את הארגון ולשאוף להיות הטובים ביותר בתפקידם


3. מעודד צמיחה ופיתוח אישי

  • מנהל טוב לא יירתע מעובדים עם כישורים וידע שעולים על שלו, להיפך, אף יעדיף עובדים שיהיו טובים וממנו ויסייעו לו לשפר את הארגון.

4. יכולת לבקר ולמשב את העובדים

  • על מנהל לדעת לתת משוב וביקורת בונה עבור העובדים שלו, מתוך המטרה לסייע להם להתקדם ולהתפתח מקצועית. מנהל טוב מקדיש מזמנו כדי לברר עם העובדים באילו נקודות זקוקים לעזרה ואיך ניתן לחזק את כישוריהם ולטפל בנקודות החלשות שלהם בתפקיד

5. יכולות בין אישיות

על מנהל טוב להיות בעל יכולות חברתיות ובין אישיות גבוהות, היסייעו לו לתקשר עם צוות העובדים ולנהל את התקשורת ביניהם בצורה איכותית. עליו לתקשר את ניהול המשימות ובמקביל לשמור על מורל גבוה במקום העבודה.


האם בהינתן תכונות אלו, נקבל מועמדים איכותיים?


לא בהכרח. חשוב להבין, על מנת לגייס עובד איכותי ומשמעותי לארגון, אין בכך מספיק להגדיר מה התכונות שעל העובד לשאת, אלא להצליח לנבא אילו מועמדים מבינים בצורה הטובה ביותר את מהות התפקיד אליו הם מתמיינים וכי הם מודעים ליכולת שלהם ומבטאים אותה בצורה טובה, באשר לביצוע התפקיד האמור.


אז איך מאתרים מועמד איכותי לתפקיד?


מעבר לתכונות, בCheckmeHR, פיתחנו מערכות טכנולוגיות מתקדמות, בשילוב פסיכולוגיה מודרנית, שיודעת לקחת את הגדרת התפקיד כפי שמוגדר ע"י הארגון, ולהפוך אותו לאבחון דיגיטלי ממוקד, שמסייע לנבא את הצלחת המועמד בתפקיד, לפי התפיסה וההבנה שלו אודות אופי התפקיד וביטוי יכולותיו בהקשר לביצוע התפקיד האמור.


אשמח לפרטים

רוצה לגלות עוד על האפשרויות למיון עובדים מהיר, איכותי ומשמעותי? השאירי פרטים עכשיו לשיחת היכרות עם מומחי המיון של CheckmeHR, ללא עלות



236 views0 comments
bottom of page